Sersim, 2024 yılında sektördeki yenilikçi çözümleri ve güçlü üretim altyapısıyla dikkat çekti. Enerji verimliliği, sürdürülebilirlik ve akıllı teknolojilerle donatılmış ürünleriyle, hem Türkiye pazarında hem de globalde fark yaratan bir marka oldu. 2025’te, geleneksel kanal ağını güçlendirerek daha geniş kitlelere ulaşmayı, çevre dostu çözümlerle sektördeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor. 150’den fazla ülkeye ihracat yapan Sersim, müşteri deneyimini ön planda tutarak global pazarda büyümeye devam ediyor.
“Dağıtım Kanalı” dergisinin 308. sayısında, 16. ve 17. sayfalarda yer alan röportajımızda, 2024 yılına dair stratejik büyümemizi ve sektöre yönelik yenilikçi adımlarımızı detaylı bir şekilde paylaştık. Markamızı güçlendirmek ve sizlere en iyi ürünleri sunmak için çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz.
Röportajı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.